IP
Camera
Εγχειρίδιο
Xρήστη
Παρακαλούμε
διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες πριν τη χρήση.
Για να
βλέπετε την εικόνα της κάμερας και να την ελέγχετε θα πρέπει να εγκαταστήσετε
μια από τις 2 εφαρμογές στο tablet ή στο κινητό σας:
1.
iOS (για εκδόσεις 7.1 και άνω) - Ακολουθείστε έναν από τους 3 τρόπους:
α.
Κάντε αναζήτηση στο AppStore για την εφαρμογή «YYP2P» ή την εφαρμογή «Yoosee»,
κατεβάστε (download) και εγκαταστήστε την.
β. Ανοίξτε τον σύνδεσμο www.yyp2p.cn ή τον σύνδεσμο www.yoosee.co
και κατεβάστε την εφαρμογή.
γ.
Χρησιμοποιήστε την κατάλληλη εφαρμογή για να σαρώσετε τον QR Code της
συσκευασίας.
2.
Για Android - Ακολουθείστε έναν από τους 3 τρόπους:
α.
Κάντε αναζήτηση στο GooglePlaystore για τις εφαρμογή «YYP2P» ή «Yoosee», κατεβάστε
(download) και εγκαταστήστε την.
β.
«Ανοίξτε» τον σύνδεσμο www.yyp2p.cn ή τον σύνδεσμο www.yoosee.co και
«κατεβάστε»(download) την εφαρμογή για Android.
γ.
Χρησιμοποιήστε την κατάλληλη εφαρμογή για να σαρώσετε τον QR Code της
συσκευασίας.
Αφού
εγκαταστήσετε την εφαρμογή πρέπει να κάνετε εγγραφή λογαριασμού
Ανοίγετε
μία από τις εφαρμογές «YYP2P» ή «Yoosee». Πατάτε εγγραφή (Registration) και στη
συνέχεια πληκτρολογείτε το email σας και ένα κωδικό με τουλάχιστον 5 ψηφία και
τουλάχιστον ένα γράμμα, για να κάνετε την εγγραφή. Αφού ολοκληρώσετε την
εγγραφή σας (Successfullyregistered) θα σας εμφανίσει το αρχικό παράθυρο, για
είσοδο στο σύστημα (Login). Πληκτρολογήστε το email και τον κωδικό που δώσατε
προηγουμένως.
Σύνδεση
κάμερας
1. Τοποθετήστε την κάμερα και το κινητό σας κοντά στο
ασύρματο ρούτερ και σιγουρευτείτε ότι έχετε καλό σήμα Wi-Fi. (Σημείωση: Δεν
υποστηρίζει 5G)
2.
Μπορείτε να συνδέσετε την κάμερα στο ρούτερ και με καλώδιο Ethernet (παρέχεται
στην συσκευασία).
Συμβουλή:
Αν δεν ακούσατε τον ήχο, χρησιμοποιήστε μία καρφίτσα (στο κάτω μέρος βρίσκεται
η οπή) για να κάνετε reset την κάμερα μέχρι να ακούσετε το χαρακτηριστικό ήχο.
Προσθήκη
συσκευής «+»
1. Eπιλέξτε το σύμβολο «+» στην πάνω δεξιά πλευρά της
οθόνης (δίπλα από το Devicelist)
2. Επιλέξτε Smartlink
3. Στη συνέχεια επιλέξτε «ConnectviaWiFi» για ασύρματη
σύνδεση στο δίκτυό σας, ή «UsewiredConnection» για ενσύρματη.
4. Συνδέστε την κάμερα με το τροφοδοτικό και συνδέστε
το στη πρίζα. Περιμένετε μέχρι να ακούσετε έναν χαρακτηριστικό συνεχές ήχο από
το ηχείο της κάμερας. Η κάμερα πρέπει να βρίσκεται κοντά στο ρούτερ σας και 30
cm από το κινητό/tablet σας.
5.
Εισάγετε τον κωδικό του Wi-Fi , και έπειτα πατήστε “Next”.
(Σημείωση:
Αν το Wi-Fi σας είναι 5G αλλάξτε το από το router πριν συνδεθείτε)
6. Αφού η κάμερα κάνει τo χαρακτηριστικό ήχο,
επιλέγετε “hearconnectioncuetone” θα ακουστεί από την κάμερα ένα «μπίπ». Αν η
σύνδεση είναι επιτυχής το ID της κάμερας θα φαίνεται από πάνω (πρέπει να είναι
το ίδιο που βρίσκεται στο αυτοκόλλητο κάτω από την κάμερα).
7. Πληκτρολογήστε ένα όνομα για την κάμερα
«pleaseenterequipmentnickname» όποιο όνομα θέλετε π.χ. κάμερα_σαλονιού, εισάγετε
τον κωδικό που βρίσκεται κάτω από την κάμερα (password) και πατήστε αποθήκευση
(SAVE ) πάνω δεξιά.
8. Αν η συσκευή έχει προστεθεί επιτυχώς θα επιστρέψετε
στο αρχικό μενού.
9.
Έπειτα κάντε κλικ επάνω στο εικονίδιο προβολής βίντεο για να βλέπετε μέσω της
κάμερας.
Σημείωση:
Για να διατηρήσετε την ασφάλειά, προτείνεται να αλλάξετε τον κωδικό της
κάμερας.
Αν η
κάμερα δεν μπορεί να συνδεθεί επιτυχώς για 15 δευτερόλεπτα, κάντε κλικ για να
την απενεργοποιήσετε και τραβήξτε προς τα κάτω το όνομα της συσκευής για να
γίνει ανανέωση της σύνδεσης (refresh) και έπειτα κάντε κλικ και πάλι στο
εικονίδιο.
Οδηγός
λειτουργίας για Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές
1.
Κατέβασμα την εφαρμογή
Μπείτε
απευθείας στον σύνδεσμο http://www.yyp2p.cn ή http://yoosee.co στο
πρόγραμμα περιήγησης (browser) του υπολογιστή κάντε κλικ στο
και
αποθηκεύστε το στον υπολογιστή.
2.
Λογαριασμός CMS και σύνδεση (login)
α.
Επιλέξτε “RemoteLogin” (απομακρυσμένη σύνδεση) και χρησιμοποιήστε τον αριθμό
και τον κωδικό του λογαριασμού αφού έχετε κάνει εγγραφή από κινητό στο YYP2P ή
Yoosee.
β.
Επιλέξτε “LocalLogin” (τοπική σύνδεση) ο λογαριασμός είναι: admin και ο κωδικός
(password) είναι: 00000000
3.
Προσθέστε μια καινούρια συσκευή
Κάντε
κλικ στο «+» στην αριστερή πλευρά, εισάγετε όνομα συσκευής, όνομα λογαριασμού
και κωδικό και πατήστε «ΟΚ».
4.
Παρακολούθηση συσκευής
Ανοίξτε
το CMS, κάντε κλικ στο όνομα της συσκευής ->> αρχίστε να παρακολουθείτε
όπως φαίνεται παρακάτω:
5.
Ρυθμίσεις εγγραφής βίντεο
α.
Εγγραφή: το CMS μπορεί να κάνει εγγραφή βίντεο και να το αποθηκεύσει στον
σκληρό δίσκο του υπολογιστή, κάντε κλικ στην οθόνη παρακολούθησης. (Σημείωση: η
κάμερα μπορεί να καταγράψει βίντεο μόνο όταν το πρόγραμμα CMS είναι σε
λειτουργία)
β.
Αναπαραγωγή (playback): Το CMS υποστηρίζει αναπαραγωγή του βίντεο στον
υπολογιστή, απλά ανοίξτε το CMS, κάντε κλικ στο κουμπί επιλέξτε “Playbackdate”
για να βρείτε τα αρχεία αναπαραγωγής και να τα αναπαράγετε κατευθείαν.
(Σημείωση: Η αναπαραγωγή του καταγεγραμμένου βίντεο που υπάρχει στον σκληρό
δίσκο του υπολογιστή γίνεται μόνο μέσω CMS και όχι στην εφαρμογή κινητού).
6.
Συναγερμός με ασύρματο αισθητήρα
Η
κάμερα (ορισμένα μοντέλα) μπορεί να είναι συμβατή με τη διαδικασία εκμάθησης
ίδιας συχνότητας μέσω ασύρματου αισθητήρα (μαγνήτη πόρτας, ανιχνευτή καπνού
κλπ) και να ρυθμίζει το ασύρματο σύστημα συναγερμού. Για παράδειγμα ορίζετε τη
διαδικασία εκμάθησης για τον μαγνήτη πόρτας στο 1ο κανάλι στην περιοχή που
θέλετε να προστατεύσετε: κάντε κλικ στο κενό πεδίο της λίστας συσκευής,
επιλέξτε εγκατάσταση από το αναδυόμενο παράθυρο που θα εμφανιστεί
(pop-upoptionmenu>defensearea (αμυνόμενη περιοχή)>hall (αίθουσα)
>channel 1 (κανάλι 1) κάντε κλικ στο ΟΚ και ενεργοποιήστε τον αισθητήρα της
πόρτας την ίδια στιγμή και τότε θα εμφανιστεί το μήνυμα “StudySuccessfully”.
Στις ρυθμίσεις του συναγερμού ανοίξτε το “receivingalarminformation”. Από τη
στιγμή αυτή οργανώνεται μια άμυνα για την κάμερα, έπειτα από την επιτυχή
ενεργοποίηση της προστασίας του χώρου και εφόσον ο αισθητήρας της πόρτας
ενεργοποιηθεί, η κάμερα θα στείλει μηνύματα συναγερμού στην εφαρμογή του
κινητού.
7.
Συνηθισμένα προβλήματα
Ερώτηση:
Όταν
προσθέτετε συσκευές, δεν βρίσκεται καμία καινούρια συσκευή.
Απάντηση:
Ελέγξτε αν η
κάμερα και το τηλέφωνο είναι στο ίδιο LAN (τοπικό δίκτυο). Ελέγξτε αν το φωτάκι
της κάμερας για το δίκτυο είναι σε λειτουργία (αναμμένο). Αν η κάμερα και το
τηλέφωνο δεν είναι στο ίδιο δίκτυο, ο χρήστης θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τον
αριθμό ταυτοποίησής του για να προσθέσει χειροκίνητα την κάμερα.
Ερώτηση:
Όταν
παρακολουθείτε το βίντεο, σας βγάζει μήνυμα ότι ο κωδικός (password) είναι
λάθος.
Απάντηση:
Ελέγξτε αν ο
κωδικός (password) ασύρματης πρόσβασης είναι σωστός ή όχι. Ο κωδικός (password)
καταχωρείται όταν προστίθεται η κάμερα. Αν ο κωδικός (password) είναι λάθος,
επιλέξτε “edit” στη λίστα καταχώρησης της κάμερας και καταχωρείστε ένα
ασύρματης πρόσβασης κωδικό (password) ξανά. Αν ξεχάσετε τον κωδικό ασύρματης
πρόσβασης της κάμερας, μπορείτε να πατήσετε “Reset” και η συσκευή θα επιστρέψει
στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Όταν προσθέτετε την κάμερα για πρώτη φορά, πρέπει
να καταχωρήσετε ένα καινούριο κωδικό (password), αλλιώς δεν μπορείτε να
συνεχίσετε την ασύρματη πρόσβαση.
Ερώτηση:
Η συσκευή
εμφανίζεται εκτός σύνδεσης (“deviceoffline”) στην λίστα με τις συσκευές.
Απάντηση:
Ελέγξτε αν η
κάμερα είναι συνδεδεμένη με το ίντερνετ, ελέγξτε αν το φωτάκι δικτύου της
κάμερας είναι σε λειτουργία κανονικά (αν είναι αναμμένο), ελέγξτε το ρούτερ για
να διαπιστώσετε αν το δίκτυο λειτουργεί κανονικά. Βγάλτε το τροφοδοτικό της
κάμερας από την πρίζα και τοποθετείστε μετά από 10’’.
Ερώτηση:
Όταν γίνεται
αναπαραγωγή των βίντεο, δεν μπορεί να γίνει αναζήτηση των αρχείων των βίντεο.
Απάντηση:
Παρακαλώ
ελέγξτε ότι η κάρτα SD δεν έχει υποστεί βλάβη. Ελέγξτε πότε τα αρχεία βίντεο
έχουν αναζητηθεί και την ώρα του συστήματος της κάμερας.
Ερώτηση:
Η κάμερα δεν
μπορεί να συνδεθεί με το Wi-Fi.
Απάντηση:
Επιβεβαιώστε
ότι ο κωδικός (password) του Wi-Fi είναι σωστός. Η κάμερα δεν υποστηρίζει
δίκτυο 5G, συνδέστε το τηλέφωνο με δίκτυο Wi-Fi 2.4G.
5 Comment(s)
Ερώτηση, μπορούμε να συνδέσουμε 2 κινητά σε web κάμερα?
πως μπορω να συνδεσω web camera σε 2 κινητα
Υπάρχει η δυνατότητα να συνδεθεί η ίδια κάμερα σε δύο κινητά και να βλέπουν ταυτόχρονα μονάχα αν έχουν ανοίξει δυο διαφορετικους λογαριασμούς στο πρόγραμμα yoosee και ο ένας θα είναι admin ενώ όλοι οι άλλοι θα είναι users.
Μπορεί να μπει δεύτερη κάμερα στο ίδιο yossee?
Μπορούν να τοποθετηθούν αρκετές κάμερες στο ίδιο πρόγραμμα.
Έχω πρόβλημα με το cms
Ενω έχω 3 κάμερες yousee
Της 2 που είναι ενωμένες μέσω LAN τις βλέπει το cms στο pc η μία είναι ενωμένη με το wifi δεν την βλέπει το cms. Αλλά και μέσω της LAN να την ενωσο πάλι δεν την βλέπει το cms στο pcΤι μπορεί να φτεει. Στο κινητό τις βλέπω και τις 3ης
Έχω τοποθετήσει κάρτες micro sd στις κάμερες αλλά δεν μπορώ να ενεργοποιήσω την καταγραφή.
Leave a Comment