Όροι επιστροφής και διαδικασία επιστροφής
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους, στις ακόλουθες περιπτώσεις: σε παραγγελίες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της onlien.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά), σε όλες τις αγορές σας στις οποίες υπήρξε πρόβλημα - ελάττωμα στη λειτουργία του προϊόντος - το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την onlien.gr
Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός μιας εβδομάδας από την ημέρα της παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τότε η onlien.gr δεν θα αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση - επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν νόμιμη απόδειξη αγοράς ή τιμολογίου αγοράς. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της onlien.gr
Στην περίπτωση επιστροφής για την διαδικασία service σε προβληματικό είδος στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης, μπορείτε να το αποστείλετε στην έδρα μας για το τεχνικό έλεγχο. Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον πελάτη. Για αυτό εφιστούμε την προσοχή σας να εξετάζετε τους όρους εγγύησης των προϊόντων από την ιστοσελίδα μας. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της onlien.gr
Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε αποστείλατε email στο info@onlien.gr αναφέροντας τον αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας σας και το λόγο επιστροφής. Εκπρόσωπος της onlien.gr σύντομα θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και μέσω email αλλά και τηλεφωνικά. Σε κάθε περίπτωση μαζί με το προϊόν χρειάζεται η προσκόμιση της απόδειξης ή τιμολογίου αγοράς. Εάν ωστόσο δεν έχει καλυφθεί κάποια σχετική σας απορία με τις εγγυήσεις των προϊόντων που αντιπροσωπεύει η εταιρεία μας, παρακαλούμε μην διστάσετε να μας αποστείλετε email σας στο info@onlien.gr ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.